tisdag 16 augusti 2011

En sömnlös natt..

..och där damp ÖA ner innanför dörrn.

Går skit å sova inatt alltså, är inte det minsta förvånad dock! Hade plikttroget ställt klockan igårkväll i i hopp om att jag skulle kliva upp i någorlunda tid idag (eller ja nu blir det ju igår) men tröttheten var helt sinnes alltså! Snoozade bort många timmar denna måndag, vaknade av mig själv kvart i två (!!) på eftermiddagen..en underlig dagsrytm kan man ju lugnt säga, men blev ett spinning pass på kvällskvisten iallafall, grymt skönt ju!

Förövrigt har vi bokat in höstens trip också! :) :) Stockholm i September da, ska bo på ett fint hotell mitt i city, bara ha det bra och ta avsked av THE ARK på Grönan! Nu har vi nåt kul att se fram emot såhär på höstkanten också :) sen blir det nog ingen mer semester på bra jävla länge skulle jag tro..

HAHA nu pratar älsko i sömnen, söt-Joe! <3 nä kanske ska göra ett nytt försök att sova nu..

2 kommentarer:

  1. Haha oj panik när man vaknar kvart i två! ;) Jobbigt då man inte kan sova och bara ligger och vrider sig... hoppas du fick sova lite iaf!

    Åh va kul att fara och titta på dem! Har ni funnit öppentiderna någe än? ;)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja speciellt när man från början tänkt kliva upp 8 :P jora, till slut slockna jag..

    Jaa ser verkligen fram emot det!! Grönan har tivolit öppet den dagen från kl 15-23.. Så det är där vi uppehåller oss fredag den 16 september :) dock har jag ingen aning om när dom stänger för säsongen..Vilket iofs är oviktigt nu när det är öppet när vi är där iallafall ;)

    SvaraRadera