torsdag 4 augusti 2011

Lillördag is tha shit!

Gårdagen var himla trevlig och rolig! :) Blev middag på Harrys och sen gick några av oss vi vidare till Olearys :D Jag var enda kvinnan i det senare sällskapet men det gjorde ingenting! De är nå visst me grabbfest ;) haha!


Vi slog på stort och tog musselsoppa till förrätt! Första gången jag åt det och det var faktiskt gott!


Huvudrätten var den berömda Kyckling-sandwichen, SOM jag saknat den sen förra sommarn! Ett säkert kort som är betydligt godare än det ser ut. Bilden gör
inte riktigt maten rättvisa..

HAHA herregud.. Tror att det här har blivit nån jäkla matblogg, var och varannat inlägg handlar ju om mat känns det som..

Sen låter det ju ungefär som att vi går ut och äter flera gånger i veckan, vilket delvis är sant. Blir lätt så när man inte är så sugen på att ställa sig vid spisen i en varm lägenhet mitt i högsommaren..skärpning!

Men igår blev vi ju faktiskt bjudna på käket, tusen tack för det Thom och Helena!!

Nä nu hörrni kör jag på soffläge resten av kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar