onsdag 7 mars 2012

Vintermys i Västergissjö

Hade en sån härlig lördag med skoteråkning, grillat och mys ute på landet. Lapade sol hela dagen och mådde bah gott.

Vi (jag, Malin och Joe) började dagen med en hurtig långpromm innan frukost..
När vi kom tillbaka bjöd Anna-Lena oss på Ägg Benedict..Det var en hit! En rätt vi ska försöka oss på själva också nångång tror jag bestämt. Och utan brödskiva blev det dessutom kolhydrat-fattigt..
Efter frullen gick vi ut och skottade fram grillringen...
Cornelius kom och ville vara social..
..så även Clint :)
Katterna verkade också tycka det var mysigt ;)
Holmströms pojka fick igång skotra! ;D
Wuhu! 
It's a beautiful day
Malin körde lite ah! ;)
Dom frågade även om jag ville köra, haha! Men nöjde mig med att åka med syrran istället :) 
Här åker vi! :D
Även Joe fick sig ett åk :)
Fan va skoj de va!
Haha
Efter skoteråkningen gjorde vi upp eld..
Grillade korv och grönsaker :) Matfotografen FTW!!
Första riktiga 'lagade' måltiden efter 10-dagars kuren.Blev mätt på en gång men GUD så gott det var!
Clint trivdes i sitt klätterträd..
Glaaaa! ;D
Jojje!
Jag och lillasyster!
Dagar som dessa får mig att ÄLSKA vintern..Å jag som bara brukar tycka vinterhalvåret är en enda lång pina annars. Men denna lördag var top notch! Tack Holmströms för denna gång!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin dag! Såg riktigt mysigt ut med en friluftsdag sådär :D Känner lite panik över att jag fortfarnade inte hunnit med det denna vinter, bäst att hurry on innan sommaren är här ;) haha!

    SvaraRadera
  2. Ja det var sååå härligt :) ja man få passa på medans det går hehe :)

    SvaraRadera