måndag 12 mars 2012

Ganska lat dag

Nu lilla mamma kan du göra narr av mig inför alla nästa gång vi ses också! ;) sov till typ 11 idag råå! Larmet hade ringt i typ 8 minuter innan Joe blev less och stegade in i sovrummet och stängde av det själv. Ingen reaktion från mig typ. När Joe försökte prata med mig om att han..ja jag minns inte vad, var jag knappt vid medvetande ungefär. Så jag somnade om daa, förstås..

Visst gick jag rätt så sent i säng igårkväll men helgens jobb och förkylning har tagit på..
Känner mig trots det betydligt bättre nu.
Hoppas jag snart är frisk igen så jag kan träna. Har en tendens att stoppa i mig lite onyttiga saker också när jag blir sjuk och 'ändå inte ska träna' på några dagar..inte bra!

Men idag tog jag mig en liten runda med Joe, Thom, Helena, Viktoria och hundarna vid sjön faktiskt. Känns i luften att våren är påväg <3

Sen åkte vi ut till Sund för middag hos Thom och Helena. Blev en blandad kompott med pastagratäng och tunnpannkaka på nytt vis; med lingonsylt, crème fraîche, rödlök, skinka....och löjrom! Jisses vilken blandning. Men ack så gott! ;) sen även lite onyttigheter, som glass och chips. Men det blev det sparsamt med för min del iallafall :P kände inget behov av att tröstäta även fast det gick åt helvete för Modo, haha..nu har dom snart skete i det blå skåpet känns det som :/

Nä nu ska det bli skönt med sängen hörrnii..Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar