tisdag 6 mars 2012

Dagens viktigaste mål

Gud så gott att ha börjat med vanlig frukost igen! Har jag sagt det?!
Idag blev det min lilla specialgröt med havregryn, linfrö, solrosfrön och pumpakärnor, juice och ett ägg med kaviar. Igår åt jag det på bilden...JA, utav tidigare blogginlägg att dömma har ni nog redan förstått; just nu har jag feeet craving på jordgubbar!

Vilken vecka var det jag var i nu igen...? HAHA...

Welliwell...Sovmorgon är bra om man vill hinna fixa i ordning och äta utan stress. Igår jobbade jag kväll enligt schema och idag är det POOL-pass med byte till kväll som gäller -_- Men imorgon är jag iallafall ledig! :D Nu ska jag svira om och klistra dit ansiktet så jag är redo för jobb kl 15. En lunch-soppa ska jag hinna med dessutom...Kanske ett inlägg om helgens bravader också!

Gårdagens frulle.. Haha här fotas allt jag äter! Kanske borde jag satsa på en karriär som mat-fotograf? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar