torsdag 15 mars 2012

Såntdär vardagligt..

Helgen är kommen och här sitter man och njuter i fulla drag av tanken på hur mysigt det ska bli med ledig fredag imorgon! Träning och stanlunch med Joe på schemat iallafall, resten återstår att se..

Har några grejer kvar på To do-listan idag..

✿ Knoppa iväg till affärn så man får nån middag i magen ikväll, hade tänkt mig blodpudding -löjligt lättlagat och rätt gott nån gång då och då- plus att Joe hatar det och då passar det ypperligt när han liks jobbar kväll! HAHA, han gav mig 'Men hur äcklig äruuurå?-blicken' igår då jag sa att jag ska äta det idag xD

Kila in på jobbet en sväng och klottra dit mina datum för sommar-semestern! OBS, VIKTIGT!!!! Sista kvällen och jag är ännu inte helt bombis på hur jag vill ha det! Och vet ni vad?! Jag gjorde precis likadant förra året och undrar fortfarande om Framförhållning var en egenskap jag helt föddes utan...

Ta en promenad. Men det räcker kanske med dom sträckor jag redan har inplanerade. Torde väl inte hinna hursomhelst, haha..!

Fixa köksgardinerna. Ska spana efter strykband på Kvantum...


Såntdär vardagligt, you know...
Nä, nu måste jag ta å röra på mig. Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar