söndag 25 mars 2012

Orkaaaa

Idag vaknar jag svinaktigt trött, fy vale..och som om det inte vore nog med det är halva mitt huvud fyllt till bredden med snor känns det som! E täppt...och kan inte andas genom min vänstra näsborre. Kan jag verkligen vara förkyld nu igen undrar jag? Gud, detta är bara sååå kul, ständigt återkommande infektioner. Hur länge ska man behöva vänta?! Nä nu skiter jag i det här en stund och bokar snart en tid för att kolla upp. Dom får säga vad dom vill men det här ska jag bli av med. En hals kan ju inte få hålla på å krångla i flera år....

Nä, nu blire frulle och även om jag nog inte hinner gå ut idag så äre la gött med finväre! Det går mot vååår <3

1 kommentar:

  1. Hej Martina!
    Jag känner igen mig SÅ MYCKET i det du skriver! Jag har gått o känt mig krasslig och sjuk i över ett år och inget hjälper. Återkommande förkylningar och allt! Aldrig får jag känna mig ordentligt frisk. Jag vet inte vad det beror på?
    Man kanske är ett måndagsexemplar helt enkelt. :) Kram från Sofie

    SvaraRadera