måndag 20 juni 2011

Tillbaka i träningsskorna...

Efter en vecka hemma i Öviket kände jag att det verkligen var dags att ta tag i träningen igen!

Är ju helt sjukt vad endast ett par veckors frånvaro gör med ens kondition egentligen! Blev Body Pump med syster Malin ikväll, var helt skaaakis efteråt! Fast jag brukar iofs alltid känna mig helt slutkörd efter BP-passen, tur man glömmer bort det där jävla -nästintill olidliga- suget i låren som kommer vid ben-övningarna....Aaaahh!
Men smärta är ju bara en annan form av njutning sägs det ju :]


Men det ÄR värt det, tro mig! För några månader sen kändes min kropp som 'Hej kom och hjälp mig!' men nu kan jag säga att jag är tränad :) Inte vältränad, men tränad. Inte som för 3 år sen då jag sprang Höglandssjön nonstop flera gånger i veckan, känns liiiite surt att jag inte ligger på den nivån längre men jag hoppas en dag på Comeback ;) Skulle vilja att min kropp mådde lika bra som på den tiden...

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Jag kommer ihåg att du såg ut precis sådär när jag såg dig för första gången på gymnasiet :) haha

    SvaraRadera
  2. Hehe jaa tänk vad jag vågade på den tiden, baddräkt på gymmet, armhävningar på en hand och så den där fina tuppkammen...Det var väl det du föll för hos mig antar jag?

    SvaraRadera
  3. Oh ja, specielt tuppkammen! Jag minns det dom igår när jag för första gången såg din tuppkam :')

    SvaraRadera
  4. Oh jaa jag förstår verkligen att du saknar det du ser på bilden, jag var ju onekligen ung och fräsch på den tiden..

    SvaraRadera