tisdag 28 juni 2011

Sjukling

Svullna, onda halsmandlar och en konstig dov värk i hela kroppen. Mitt i sommaren dessutom! Kan ju hålla mig för skratt iallafall..

Gick och jobbade imorse men kände verkligen att det inte skulle hålla, känns väldigt olustigt att gå och härda ut i flera timmar med värk och jag brukar inte få så många knop gjorda när jag mår dåligt heller ändå så..

Men guuu va trist å sitta inne en solig sommardag som denna, har legat och sovit några timmar nu på eftermiddagen bara. Extra skönt med ledig dag imorgon också kan jag känna, men har opassande nog en tid hos frissan just imorgon! Vet inte om det är försent att avboka utan att det debiteras? Men, en natts sömn på det här så ser vi väl...

Varför är vi inte på Peace & Love och mår bra istället, känner jag?!?!?!!

Suck. Varför kom jag på detta så jävla sent för? Det hade kännts helt rätt å vara där nu..

Det är alldeles för lätt å va efterklok.

4 kommentarer:

  1. Usch! Tråkigt att du är sjuk :( Jag som ville träffa dig snart :) känns så länge sen sist! Krya på dig och hoppas du är frisk snart gums :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas jag känner mig fräsch snart så vi kan styra upp nåt roligt! :) Tack vännen, vi får höras! KramKram!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Hör av dig när du mår bättre så att vi kan träffas :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är redan betydligt bättre, hoppas det fortsätter så också :) absolut, jag gör det! Kram

    SvaraRadera