tisdag 26 april 2011

Nya tischor!

John Lennon and Yoko Ono



The Beatles -Yellow submarine 


Kort T-shirt i sweatshirt-kvalla från Conscious Collection

Köpte lite nytt idag som sagt! Kul att jag kunde knycka åtminstone ETT plagg jag varit sugen på ur Conscious Collection...Typ allt är ju slut?!?!

Dom två övre har jag suktat efter a very long time, tur för mig att dom fanns kvar då! Blev dock tvärarg när dessa ser betydligt längre ut än dom jag köpte..Vet inte om bilderna spelar mig ett spratt kanske? Hade ju vart mer praktiskt med lite längre tröjor som här. Jaja, jag är nöjd ändå! Gillar lite annorlunda tryck på tischor :)

Allt från H&M

2 kommentarer:

  1. Vilken fin t-shirt från Conscious Collection :) Är också sugen på att köpa något därifrån. Kollade upp plaggen på hemsidan och redan då var några slut sålda, hmm...jaha? Haha, man tycker jo att de borde ha några i lager när dom presenterar dom på hemsidan. Hehe :)

    SvaraRadera
  2. Haha yes indeed, H&Ms kampanjer har en tendens att bli slutsålda på ett kick har jag fått lära mig :P finns mycket fint i den här kollektionen faktiskt :)

    SvaraRadera