torsdag 28 april 2011

THE ARK - Konserten i ord och bilder

9/4 - 2011

Ord kan inte beskriva känslan av att stå där och se världens bästa The Ark uppträda mitt framför ögonen på mig! En rökfylld scen med blått sken ingav sig och introlåten Hey modern days fick allt att stanna för en sekund, glömmer aldrig det ögonblicket! Sen är showen i full gång, och att spara sig är inget för The Ark, dom levererar till tusen med allt; den fantastiska musiken, kontakten till publiken, och alla spexigheter...

Efter denna konsert som sträckte sig i över 2 timmar var jag alldeles tagen och helt lyrisk i flera dagar, ibland går det även ett styng genom hjärtat då jag tänker på att detta älskade band snart går i graven, men som Ola Salo själv sa; "Vi kommer att bli ett förbannat vackert lik!" Så sant....

Tack Tack Tack THE ARK!!! 
För denna kväll!
För all Er musik!
För att Ni är NI!!!













Jag är så innerligt glad över att jag fick uppleva det här <3

2 kommentarer:

  1. Det blir väl en gång till i sommar med ;) hehe

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill ju det iallafall :)

    SvaraRadera