måndag 18 juli 2011

Spinning

JAJJA! Idag har jag både prommat runt sjön med älsklingen och kört spinning nu på kvällskvisten! Vi var fyra pers på det här passet..Kom igen nu, det är ju inte ens bra väder idag för fasen! ;) Men det är nå visst med sommarn ändå, själv har jag inte vart på gymmet på fleeera veckor och jag kan typ inte ens komma på en anledning till varför?? Men nu jävlar ska det hända grejer ;)

Cyklade hem från gymmet i duggregn, det gick ganska bra - MEN sen kom Monsunregnet!!! Hate myself for having no driving licence. Jag vill verkligen ha körtkort, men INGET motiverar mig?! Får väl vara omotiverad bästfanjagvilldå för jag SKA ta det! Helst i höst..


Nåväl -när jag googlade på "spinning" dök denna bild upp, haha! Hård tant!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbar Martan! Jag ha också börjat försöka dra mig mot gymmet, må komma igång igen ;)
    Haha undrar hur man spinner på en sådan där, hade vare kul att testa någon gång ;D

    SvaraRadera
  2. Duktig kicka! :) och det var fin bild du hittade på dig själv. Är det sedan du bodde hemma i gullänget? ;)

    SvaraRadera
  3. Tycker att det har regnat nog för flera veckor nu :) Kram

    SvaraRadera
  4. Emelie: Vi får kanske styra upp en syjunta nångång! ;) haha!

    Joe: Yeeeah, aint it sexy?! Jo precis, utanför huset...

    Marina: Absolut!

    SvaraRadera